رابطه بلیط ارزان هواپیما و کیفیت سفر
متن دلخواه شما
خرید بلیط آنلاین
پنج شنبه 17 تير 1400 ساعت 10:10 | بازدید : 16 | نوشته ‌شده به دست tikban | ( نظرات )

یکی از بحث برانگیزترین قسمت سفر، خرید بلیطی است که ارزان و اقتصادی باشد. معمولا هر مسافری در هنگام خرید بلیط هواپیما به دنبال ارزان ترین بلیطی است که امکانات مناسبی نیز ارائه دهد. شاید این موضوع کمی دور از ذهن باشد که بتوان با پرداخت هزینه کم از امکانات بالایی برخوردار شد. اما اگر در ادامه با ما همراه باشید به شما راهکارهای خرید بلیط هواپیما ارزان و با کیفیت را بیان می کنیم. به طوری که با پرداخت کمترین هزینه بالاترین کیفیت را در سفر تجربه کنید.

 

انواع بلیط هواپیما

همه مسافرانی که حتی یک بار سفر با هواپیما را تجربه کرده اند، به خوبی می دانند که بلیط هواپیما در دو نوع سیستمی و چارتر ارائه می شود. معمولا قیمت بلیط سیستمی در طول سال (به غیر از تعطیلات و روزهای شلوغ) ثابت است. اما قضیه بلیط چارتر هواپیما کمی متفاوت است. به طوری که در مواقعی که مسافر چندانی برای سفر در مسیری خاص وجود نداشته باشد، می توان بلیط هواپیما را بسیار ارزانتر از مواقع عادی رزرو کرد!

مسافرانی که قصد دارند با کیفیت ترین سفر را بدون پرداخت هزینه بالا تجربه کنند، باید در چنین مواقعی به دنبال خرید بلیط هواپیما باشند!

 

 

انواع کلاس پروازی

همانطور که می دانید نوع کلاس پروازی در قیمت بلیط هواپیما تاثیر مستقیم دارد. کلاس پروازی بر سه دسته اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس ارائه می شود که ارزانترین آنها پروازهای اکونومی یا اقتصادی است. اگر در هنگام رزرو بلیط هواپیما نوع اکونومی را انتخاب کنید در هزینه شما صرفه جویی قابل توجهی می شود.

نکته مهم اینجاست که سفرهای اکونومی تفاوت چندانی حتی با پروازهای فرست کلاس ندارند و تفاوت اصلی در نوع خدمات حین پرواز و تشریفات است!

 

ساعت پرواز هواپیما

یکی دیگر از نکاتی که کیفیت سفر را تحت الشعاع قرار نمی دهد اما می تواند در قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار باشد، ساعت پرواز است. اگر بلیط هواپیما را به صورت آنلاین رزرو می کنید کاملا به این نکته توجه کنید. چرا که پروازهایی که رفت آنها صبح هنگام و برگشت آنها شب هنگام باشند، از قیمت پایین تری برخوردارند!

"زمان باقی مانده تا پرواز می تواند بر قیمت بلیط هواپیما موثر باشد. از همین رو بلیط لحظه آخری هواپیما با قیمت ارزانتر از بلیط سیستمی ارائه می شود. این نوع از بلیط ها معمولا از دسته بلیط چارتر بوده و با تخفیفات ویژه به فروش می رسند. البته همواره قیمت بلیط لحظه آخری ارزانتر نیست بلکه در ایام خلوت سال بهتر می توان بلیط هواپیما را ارزان خریداری کرد."

مسافت سفر

کسانی که قصد دارند تا بلیط ارزان هواپیما را رزرو کنند، مقصد مناسبی برای سفر انتخاب کنند. قطعا هر چه مسافت نزدیکتر باشد، قیمت بلیط کمتری دارد. علاوه بر این پروازهای توقف دار نیز از پروازهای مستقیم ارزانتر هستند. بنابراین اگر قصد دارید تا هیجان بیشتری را تجربه کنید، این نوع پروازها بدون تاثیر بر کیفیت اساسی سفر می توانند به صرفه جویی شما کمک کنند.

 

 

بلیط لحظه آخری

بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری ارزان نیز از راههای سفر کردن ارزان قیمت است بدون آن که از کیفیت سفر کاسته شود. معمولا اگر در زمان مناسب اقدام به خرید بلیط لحظه آخری نمایید با تعجب خواهید دید که گاهی قیمت بلیط هواپیما را به قیمت بلیط قطار می توان خریداری کرد!

این که چگونه زمان مناسب را تشخیص دهید با مراجعه مکرر به سایت های گردشگری و فروش بلیط هواپیما به راحتی می توانید حدس بزنید. هر گاه متقاضی سفر برای مسیری بسیار کم باشد، تخفیف ویژه ای برای بلیط هواپیما در نظر گرفته می شود، بدون این که از کیفیت پرواز کم شود.

با مراجعه به سایت هایی همچون علی بابا، تیک بان، قاصدک 24، فلایتیو و مستر بلیط به راحتی می توانید اطلاعات کاملی را درباره خرید بلیط ارزان هواپیما به دست آورید!

 

رزرو بلیط مدتی قبل از سفر

شاید بلیط لحظه آخری یکی از ارزان ترین بلیط های هواپیما باشد اما گاهی رزرو بلیط هواپیما مدتها قبل از سفر نیز راهکار مناسبی برای خرید ارزان ترین پرواز است! زمانی که مسافران زیادی متقاضی سفر هستند، خرید بلیط در روزهای پایانی به صرفه نیست بلکه هر چه زودتر اقدام کنید، بلیط ارزانتری رزرو می کنید.

بنابراین اگر برای سفری در آینده برنامه ریزی می کنید، بلیط خود را زودتر رزرو کنید. این دسته از بلیط ها سیستمی هستند و می توانید در صورت تغییر تاریخ سفر آن را کنسل کرده و یا تغییر دهید.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

 امروزه بسیاری از مسافران خرید اینترنتی بلیط هواپیما را به مراجعه حضوری ترجیح می دهند. مزایایی که استفاده از این روش دارد می تواند انگیزه خوبی باشد. برای این که بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما را به همراه و بالاترین کیفیت خدمات داشته باشید. سایت های معتبر بلیط هواپیما علاوه بر سابقه درخشان، با ایرلاین های متعددی همکاری می کنند و توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما را با قیمت های متنوع و مناسب دارند.

تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما با ارائه خدماتی نوین و هوشمند می تواند بلیط هواپیما ارزان را با بالاترین کیفیت در اختیار مسافران قرار دهد.

منبع: ترفندستان




|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب